dag 5

Yes. jag har klarat av 5 dagar, bara 25 kvar.. nej förfan, det kommer gå som en dans, bara man peppar sig själv och verkligen har inställningen att man kommer klara det, då gör man det! hörni, det är det viktigaste, all motivation ligger i hjärnan. Så tänk positivt, då klarar man dubbelt så mycket än vad man egentligen tror. Tro mig! Bra musik och positivt tänkande sätter plus på träningspassen.

Idag körde jag morgonpass som jag sa igår tillsammans med min fina vän Sofie. Vi körde utifrån mitt träningsschema, och sofie skötte sig kanonbra. Om 4-5 gånger kan du lägga på nått kilo till hjärtat, haha!
Efter träningen åkte jag hem,, åt mellanmål och drack kaffe tillsammans med christoffer, trevligt. Mellanmål som bestod av 140g kvarg med en skvätt fun light i, en äggvita och ett äpple. Äggvitan tog jag för åt lite mindre till frukost för att inte ha magen allt för full under träning och det funkade alldeles ypperligt.

Lunch har jag precis slängt i mig också, samma som igår och till nattens jobbpass får det bli lax och råris. Torrt och gott. Har fått mig på en dålig tanke, att kanske få ha syndardagar på lördagar, bara för man varit så duktigt under veckan. Fast varför? när man ändå håller upp, då kan man väll göra det hela tiden. Ja så får det bli! tror jag.. syndar jag kommer jag skriva det, haha!

Tänkte jag skulle ha en "dagens träningsövning" idag väljer jag denna magövning.
Statisk crunch. Man kan göra den på golvet eller på en pilatesboll. Det är som situps fast man går inte "upp och ner" utan man sitter stilla i den ställning där magen behöver arbeta mest. Sitt i samma ställning i 60 sekunder. Ju längre ner man går med rygg, desto tyngre och jobbigare blir det



Kommentarer
Postat av: Angel ♥

Hej där :)

Jag kikar in och önskar dig en bra start på den nya veckan och hoppas att du haft en fin Söndag =)



Ps. Jag gör bloglovinbyten om det är av intresse.

2012-05-13 @ 20:08:59
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0