exakt som det låter

GÖR DET PÅ EN MÅNAD!
vad är det då jag gör för något? jag håller på med någonting som heter fitnessfighten, ett upplägg med träning och kost under en månads tid. Vilket också betyder ingen alkohol, inget annat får ätas förutom det som står på kostschemat. Idag är jag inne på min 4e dag och jag tycker det går mycket lättare än vad jag trodde. Jag utan godis, men jag har faktiskt lyckats. Tror det beror mycket på alla mellanmål man ska äta mellan de större målen. Man hinner då inte bli alltför hungerig emellan och lägger då inte suget på godis som det lätt blir när man går och är hungerig! Träningen är uåålagd på 1 timmes träning om dagen. men jag tycker det blir lite tråkigt att köra samma träning varje dag, så jag brukar lägga in ett bodypump, spinning eller cirkelpass innan eller efter jag tränat mitt eget schema. Så det blir lite extra så att säga. Har aldrig tidigare varit såhär pepp som jag är just nu, och jag ska göra allt för att klara det.
Ska verkligen försöka få er andra som inte riktigt fått motivationen att snart börja svettas på riktigt! när man väl börjat, ser resultat och märker hur roligt och lätt det egentligen är.. då är det bara att förtsätta!
Om 3dagar kommer jag ställa mig på vågen och se om det är någon förändring! ser jag fram emot. 

Nej nu ska jag slänga i mig en frukt och lite kvarg för att sedan bege mig mot gymet för 1timma spinning med susanne, och efter det 1timma effektiv egen träning från mitt träningsschema.
Kom igen nu folket, gör det samma. åk iväg och svettas. det är kul, jag lovar :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0