kvällens träning

idag var det jävligt kul och det gick jävligt lätt att träna. Det negativa är att onyx är ett väldigt populärt gym, vilket betyder kaos med folk mellan 16-21! men trots alla människor svettade jag mig igenom både spinningen och gymträningen efteråt. Duschen efter passen var skönast! Nu ligger jag utmattad i soffan efter en väldigt god, lättlagad och framförallt nyttig (efter kostschemat såklart) middag. Fullkornsspagtti, räkor, grönsaker och två stycken äggvitor. Till detta ett knäckebröd utan smör och en skiva kalkonskinka.
Jag märker också att man blir jävligt kissnödig när man håller på med detta, jag springer på toan fram och tillbaka, dagar som nätter. men det är kanske för att jag får i mig lite mer än 2liter om dagen. Mycket viktigt. Har ett tips till er som sällan får i er vatten. på morgonen när ni kliver upp, fyll upp en kanna med 1,5 liter vatten som ni måste ha druckigt upp innan ni går till sängs på kvällen. De andra 5dl brukar man få i sig på andra sätt, såsom i grönsaker m.m. Men det är faktiskt en viktigt del så tänk på det. jag har själv varit dålig på det.
Efter jag hade tränat klart idag ställde jag mig på vågen, och det visade positivt! jag ska inte säga hur mycket mindre efter 4 dagar, för det får ni vänta och se den 7juni. ska bli spännande, min startvikt låg på 67,6kg. Mina siffror spelar ingen större roll, jag vill jobba på att bli mer fit och få bättre inblick i nyttig mat. och jag tycker det är så kul.

Nu ska jag ligga här i soffan och titta på tv tillsammans med mina två vapendragare, kalle och missen. vad kan gå fel då? imorgon blir det morgonträning tillsammans med min vän Sofie, det ser jag fram emot! vi ska svettas, kom igen folket. jag vet att ni vill, kan och orkar! nu kör vi :)

såhär gott kan faktiskt nyttig mat i rimliga mängder bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0