om mig, sofia wannberg!



Här har ni en bild på mig också. Jag tänkte berätta lite snabbt om mig själv, väldigt snabbt för måste snart skynda mig iväg till gymet. Jag är 20år gammal, fyller 21 iår... åldersnojja :* jag bor tillsammans med min sambo Karl som jag dessutom är förlovad med, och vi firar faktiskt 1år och 9 månader idag. hejja oss.. vi bor i Borås tillsammans med våran lilla kisse, skruttan som vi faktiskt hämtade förra veckan. så samtidigt som jag skriver nu bäbismyser jag! Jag arbetar nätter på ett äldreboende i ulricehamn och stormtrivs. mer än så hinner jag inte nu!  

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

okej... ditt hår är SJUKT snyggt! :)

2012-05-11 @ 19:53:26
URL: http://ELLINORAK.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0